ad

Yazar hakkında

İlgili Yazılar

10 Yorumlar

  1. 1

    'Eren TAN'

    Yok artık, resmen VW Jetta kopyası!!!!!!

    Yanıt
  2. 2

    Erdal

    VW’in yeni politikası:
    Jetta çok mu pahalı? Seat/Skoda verelim.
    Jetta çok mu ucuz? Audi A3 Sedan verelim.
    Kafaya koymuşlar. Bir şekilde Jetta satacaklar 🙂

    Yanıt
  3. 3

    fatih

    Renk farkı var sadece.

    Gümüş mü istersin vw, kırmızı ise seat, isteğin yeşil mi o zaman skodaya buyurun.

    Eğer aynının az makyajlısı işini görecekse al sana bir audi.

    Yanıt
  4. 4

    orhan

    Cok iYI has da arka diz mesafesini genislettilerse ben Bu arabayı alirim. Arkadaşlar vw olabilir Bu araç ama tipi jetteya göre cok daha güzel. Ve herkeste yok, en güzel yani da Bu zaten.

    Yanıt
  5. 5

    Kemal YILDIRIM

    Arkadaşlar ,
    Ben bir Seat kullanıcısı olarak , bu araba mükemmel.
    Fiyatı hakkında bilgisi olan varmı.

    Yanıt
  6. 6

    Efe Kaan

    Yeni toledonun tam olarak fiyatı nedir. Fiyatı belli olsaydı Spariş verirdik. Hem de 2 adet Fiyat listesi ne zaman belli olur ?

    Yanıt
  7. 7

    [email protected]

    Jettayı satamadılar Toledoyu kakalayacaklar

    Yanıt
  8. 8

    Kenan

    Arkadaşlar seat toledoyu bilmeyenler lütfen jetta ile kıyaslamasın 2 nesil toledoyu andırıyor 2 nesil toledo efsane bi modeldir donanım olarakta sürüş keyfi olarakta jetta yanından geçemez sabırsızlıkla bekliyorum fiyat bilen varsa yazsın lütfen

    Yanıt
  9. 9

    hikmet keskinkılıç

    BEN 6 YIL TOLEDO KULLANDIM DOYMADIM 2012 DE SKODA OKTAVYA ALDIM AMA NE YALAN SÖYLİYEYİM HALA GÖZÜM TOLEDODA BEN BİLSEYDİM TOLEDO ÇIKACAK İNANKİ BEKLERDİM. TAM TAMINA TOLEDOYU 6 YIL KULLANDIM. ŞİMDİ DESELER VER SKODAYI AL TOLEDOYU HEMEN İSTERİM. VALLAHAAAA.

    Yanıt
  10. 10

    mustafa

    bende enson SEATI tercih ettim ve tercihlerimin sonu oldu okadar marka degiştirdim allah için söyliyom ilk defa az yakıtlı bi araç gördüm kısmetse gene alaçam bu yeni kasasından dostlara tavsiye ederim önce kulanın sora karar verin secim sizin çebime giren yok doğruya doğru….

    Yanıt

Bir Yorum Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir