Pazar, Mayıs 31, 2020
Ana Sayfa Haberler Pirelli Cinturato All Season Türkiye’de

Pirelli Cinturato All Season Türkiye’de

Pirelli Cinturato All Season Türkiye yollarına çıktı. İtalyan lastik üreticisi Pirelli’nin yeni dört mevsim lastiği Pirelli Cinturato All Season, 1 Aralık-1 Nisan tarihleri arasında yolcu ve yük taşıyan araçlarda kullanımı zorunlu tutulan kış lastiği yönetmeliğine uygunluğuyla dikkat çekiyor. Delinmesi halinde kendi kendini tamir eden “Seal Inside” teknolojisine sahip tek 4 mevsim lastiği Pirelli Cinturato All Season, mevsimine uygun lastik kullanmamanın dezavantajlı olduğu her türlü şart altında en iyi performansı göstermeyi vaat ediyor.

Bu lastik hangi kullanıcıları hedefliyor?

Pirelli Cinturato All Season, aşırı şartlarda yüksek performans beklemeyen ve yıllık ortalama kilometresi çok yüksek olmayan şehir içi otomobil kullanıcılarını hedefliyor. Özellikle bayanlar, genç sürücüler ve ailelerin ikinci otomobilleri için, bir lastik olmanın ötesinde hayatı kolaylaştıran bir “hizmet” sunma düşüncesiyle tasarlanan Pirelli Cinturato All Season, kış şartları çok ağır olmayan büyük ve kalabalık şehirlerde yaşayanlar için ideal bir lastik. Bu yıldan itibaren 15 farklı ebadı üretilecek olan Pirelli Cinturato All Season, son dönemde üretilen küçük ve orta hacimdeki motora sahip otomobiller için 15-16 ve 17 inç versiyonlarıyla satışa sunuluyor.

M+S simgelerini taşıyor

Hem yaz hem de kış lastiklerinin en iyi yönlerini tek desende bir araya getiren Pirelli mühendisleri, bu amaca ulaşmak için iki geniş çevresel kanalı ve yanal tahliye kanalları sayesinde su tahliyesini optimize eden ve böylece suda kızaklama riskini en aza indiren bir sırt deseni tasarlamışlar. Bu yenilikçi tasarım sayesinde, giderek daha katı önlemler getiren Avrupa Birliği gürültü yönetmeliği de dikkate alınarak aracın hem dışında hem de içinde gürültü de azaltılarak sürüş keyfi arttırılmış.

Pirelli Cinturato All Season’ın bir diğer karakteristik özelliği de 3D Lamel teknolojisi: All Season’ın sırt deseni, hem ıslak hem de kuru zeminlerde 3D lamellerin, desen bloklarının hareketlerini optimize ederek, frenleme ve yol tutuş performansını artırmaya yönelik olarak tasarlanmış. Böylece aşınmanın dengeli olması ve lastik ömrünün uzaması sağlanmış. Karlı zeminlerde genişleyen blok aralarına karların sıkışması sağlanarak başarılı bir yol tutuş vaat ediliyor. Bu nedenle, All Season lastikleri, kış şartlarında tam güvenliği sunduğunu ifade eden üç tepeli dağ ve içerisinde kar tanesi, ve M+S (çamur ve kar) simgelerini de taşıyor.

Full silika teknolojisi

Pirelli mühendisleri, son olarak sırt deseninin hamuruna odaklanırken, full silika teknolojisi sayesinde, çok çeşitli sıcaklık ve hava şartlarında en iyi performansı gösteren bir hamur hazırlamışlar. Silikanın hamur içindeki dağılımlının optimum olması ve en yeni nesil polimerlerin kullanılması sayesinde de lastiğin termal kapasitesi çok büyük ölçüde arttırılmış.

Pirelli_Cinturato_All_Season_02

Seal Inside teknolojisi

Piyasada bulunan dört mevsim lastikleri arasında Seal Inside teknolojisine sahip tek ürün olan All Season, çapı 4 milimetreye kadar olan cisimlerin neden olduğu tabandan delinme durumlarında lastik basıncında düşüş olmaksızın yola devam olanağı sunuyor. Seal Inside teknolojisinde, delinme olduğu takdirde, lastiğin içindeki özel bir solüsyon yabancı cismin etrafını hava geçirmez şekilde sararak lastiğin hava kaybetmesini önlüyor ve yola devam etme olanağı sağlıyor. Daha sonra cisim çıkarıldığında, özel solüsyon ortaya çıkan deliği kapatıyor. Lastiklerin hava basıncının azalması durumlarının yüzde 85 oranında yabancı cisimlerin girmesinden kaynaklandığı dikkate alınırsa, Seal Inside teknolojisi, tüketicilerin emniyetini arttırarak daha güvenli hissetmelerine olanak tanıyor. Bu teknoloji özel bir jant türü veya lastik basıncı izleme sistemi gerektirmediğinden her araç türünde kullanılabiliyor.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here

 

Kategoriler