Toyota ve Lexus Türkiye’den deprem bölgesine yardım. Toyota ve Lexus Türkiye deprem bölgesine 20 milyon TL’lik yardımda bulunuyor. Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. ile Lexus Türkiye, Kahramanmaraş merkezli ve 10 ili doğrudan etkileyen depremlerin ardından bayilerini, çalışanlarını ve iş ortaklarını da içine alan bir yardım kampanyasıyla bölgeye katkı sağladı. Toyota ve Lexus Türkiye koordinasyonunda organize edilen yardım kampanyası...
Chery’nin yardım TIR’ı yola çıktı. 6 Şubat tarihinde Kahramanmaraş merkezli yaşanan deprem felaketi sonrasında yardım gönderen firmalar arasına, Türkiye pazarına kısa bir süre önce tekrar giriş yapan Chery de katıldı. Chery’nin yaklaşık 100 bin dolarlık ısıtıcı, battaniye, kışlık yorgan, içme suyu, hazır yiyecek vb. dâhil olmak üzere acil durum malzemesini içeren yardım TIR’ı, 7 Şubat itibarı ile bölgeye doğru...
Audi activesphere konsept. Audi, “sphere” konsept serisinin yeni otomobili “activesphere” i tanıttı. Audi, “sphere” konsept araç serisinin skysphere, grandsphere ve urbansphere’den sonra, dördüncü modeli olan “activesphere”i tanıttı. Kelime anlamı olarak küre – gökkubbe, çevre ve hatta ayrı alan anlamı yüklenebilecek “sphere” aslında “atmosfer”, “stratosfer” gibi kelimelerde de kullanılan, kökeni Latince ve eski Yunanca’ya dayanan bir sözcük. Audi bu kelimeyi...
BANTBORU, İTÜ ZES Güneş Arabası Ekibi sponsoru oldu. Küresel otomotiv ve dayanıklı tüketim ürünleri (beyaz eşya) sektörlerinde önem taşıyan çelik boru sistemleri alanında dünyanın en önemli 5 orijinal ekipman üreticisinden biri olan Bantboru sürdürülebilirlik konusuna büyük önem veriyor. Bu kapsamda hem üretim tesislerinde çevreci çözümlere odaklanırken, hem de bu konuda çalışmalar yapan üniversiteli gençlere destek oluyor. Bantboru bu kapsamda...
Mercedes-Benz 2022 Türkiye satışları. Mercedes-Benz 2022 yılında binek otomobil ve hafif ticari araç satışlarını yüzde 16 oranında arttırarak 24.988 adetlik satışa ulaştı. Bunun 18.661 adedi binek otomobil olurken, binek otomobil grubundaki artış geçen yıla göre yüzde 21.2 artış gösterdi ve premium binek markalar içinde en çok tercih edilen marka oldu. Hafif ticari araç satışları da önceki yıla göre yüzde...
2022 yılında dünyada en çok satılan otomobil Toyota Corolla. İlk defa 1966 yılında üretilen ve Toyota Corolla, global veri kuruluşu focus2move verilerine göre 2022 yılında dünya çapında 1 milyon 120 bin adetlik satışa ulaşarak en fazla tercih edilen otomobil oldu. İkinci sırayı ise 870 bin adet ile bir başka Toyota modeli olan RAV4 elde etti. Toyota, Corolla ve RAV4...
Yeni Toyota C-HR Türkiye’de üretilecek. Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye, yeni Toyota C-HR şarj edilebilir hibrit ve hibrit modellerini Türkiye’de üreteceğini duyurdu. Böylece Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye, Toyota Avrupa bünyesinde şarj edilebilir otomobil ve batarya üreten ilk tesis olacak.
Yeni C-HR’ın, Toyota’nın Avrupa’da 2025 yılına kadar 1,5 milyon adet otomobil satış hedefine önemli bir katkıda bulunması bekleniyor. Böylelikle TMMT markanın Avrupa...
MAİS Akademi faaliyete geçti. MAİS A.Ş.’nin koşulsuz müşteri memnuniyeti sağlayabilmek adına, çalışanlara yönelik bir eğitim merkezi olarak hayata geçirdiği MAİS AKADEMİ, faaliyetlerine başladı. MAİS AKADEMİ satış, teknik ve satış sonrası ticari olmak üzere üç ana başlıkta vereceği eğitimlerle, çalışanların hem mesleki hem de kişisel gelişimini destekleyecek. Akademi, teknolojik altyapısı, interaktif sınıfları, modern iç tasarımı ve sosyal imkanlarıyla eğitimde verimliliği...
Renault 2022 küresel pazar sonuçları. Renault 2022 yılında küresel çapta 1.466.729 adet satış rakamına ulaştı. Bunun 832.605'i Avrupa'da ve 634.124 adedi diğer pazarlarda gerçekleşti. Renault Türkiye, 99.639 araç satışı ile bir önceki yıla göre satışlarını %22,6 oranında artırarak, Renault'nun binek ve ticari pazar sıralamasında 4’üncü sırada yer aldı. Türkiye, binek pazarında ise 3’üncü sırada yer aldı. Renault, 2022 yılında...
Dacia satışları yüzde 6.8 arttı. Dacia 2022 yılında küresel çapta 573.800 adetlik araç satış rakamına ulaştı ve 2021 yılına göre %6,8 büyüme kaydetti. Marka ayrıca 2004 yılında Renault bünyesine girdikten sonra 8 milyonuncu araç satışını da gerçekleştirdi. Marka, Türkiye’de binek otomobil kategorisinde 2021 yılına göre yüzde 30 daha fazla satış yaptı. Bunun sonucunda da pazar payı yüzde 1.1 artarak...