Pazartesi, Ocak 24, 2022
Ana SayfaDiğerJ.D.Power’a göre en sadık otomotiv müşterisi Hyundai'de

J.D.Power’a göre en sadık otomotiv müşterisi Hyundai’de

Amerika’nın önde gelen değerlendirme kuruluşu J.D. Power’ın her yıl olduğu gibi bu yıl da gerçekleştirdiği müşteri sadakati araştırmasının sonuçları açıklandı ve Hyundai tüm otomotiv markaları arasında 2011 yılında birinci oldu. Hyundai, bir önceki yıl elde ettiği yüzde 60’lık başarısını 4 puan daha yükselterek mevcut müşterileri tarafından araç yenileme sürecinde yeniden tercih edilme oranını yüzde 64’e çıkardı. J.D. Power 2012 yılı müşteri sadakati araştırması, 2011 yılı içinde otomobilini yenileyen 117.001 kişinin katlımıyla gerçekleştirildi. Bunlardan 73.733’ü sıfır kilometre otomobil alırken diğerleri ise ikinci el otomobil tercih eden kullanıcılar oldu. Araştırma araç yenilemede yine aynı markayı tercih eden sadık müşterilerin oranını belirlerken, aynı zamanda markaların birbirinden müşteri çalma oranını ortaya çıkarıyor.

2011 yılında Hyundai müşterileri yüzde 64’lük oranda markalarına sadık kalarak yeni otomobillerinde de tercihlerini Hyundai’den yana kullandılar. J.D. Power Hyundai’nin başarısıyla ilgili yaptığı açıklamada markanın özellikle kalite ve tasarım açısından gelişen modelleri sayesinde bu başarıyı elde ettiğini belirtti. Hyundai Motor Amerika Başkan Yardımcısı Dave Zuchowski elde edilen başarıyla ilgili yaptığı konuşmada “Müşterilerimizin yüzde 64’ünün araçlarını yenilerken yine Hyundai Markası’nı tercih etmeleri bizim için sevindirici bir sonuç. Hyundai değerini, kalitesi ve tasarımını deneyimleyen müşterilerimiz Hyundai’den vazgeçmiyor ve birçok alternatif arasından yine Hyundai’yi seçiyor. Müşterilerimizin bu sadakatine karşı biz ve bayilerimiz, müşterilerimize en iyi şekilde hizmet sunarak onlara teşekkür ediyoruz” dedi.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here

 

Kategoriler