Pazar, Temmuz 14, 2024
Ana SayfaHaber EkstraHyundai marka değeri yüzde 18 arttı

Hyundai marka değeri yüzde 18 arttı

Hyundai marka değeri yüzde 18 arttı. Elektrifikasyon konusundaki çalışmalarına hız veren Hyunda’nin marka değeri, geçen yıla göre yüzde 18 arttı.

Hyundai Motor Company, dünyanın en saygın marka araştırma kuruluşu Interbrand’e değerini yüzde 18 artırdı. Interbrand’ın ‘En İyi Global Markalar 2023’ sıralamasında marka değerini 13 yıldır art arda yükselterek 20,4 milyar dolara çıkaran Hyundai, en iyi 100 marka arasında da 32’inci sıraya yerleşti. Hyundai’nin yoğun elektrifikasyon atakları ve gelecekteki mobilite vizyonu da marka değerinin artmasında önemli bir ölçüt oldu.

Hyundai, otomotiv endüstrisinin elektrifikasyon devrimini çeviklikle yönlendirirken özellikle iki retro-fütüristik EV’si IONIQ 5 ve IONIQ 6 modelleriyle hem Amerika hem de Avrupa pazarında önemli bir alternatif olarak öne çıkıyor.

Hyundai, 2024 yılında da daha büyük bir amiral gemisi elektrikli SUV modeliyle de pazar beklentilerini karşılayarak bu ivmeyi sürdürmeyi hedefliyor. Hyundai ayrıca, Pony Coupe’nin tasarımını ve ruhunu miras alan N Vision 74 konseptiyle de hidrojenli yüksek performanslı araçlar üzerinde çalışmaya devam ediyor.

Otomobil.com.tr sitesinde daha önce yayınlanan;

Hyundai IONIQ 5 satışa sunuldu haberi için “BURAYA”

Hyundai IONIQ 6 fiyatları belli oldu haberi için “BURAYA”

Yeni Hyundai Kona test sürüşü için “BURAYA” tıklayın!

Hyundai Türkiye internet sitesine ulaşmak için BURAYA tıklayın!

 

 

 

 

 

 

 

spot_imgspot_imgspot_img
spot_imgspot_imgspot_img

Kategoriler