Cumartesi, Temmuz 27, 2024
Ana SayfaHaberlerFerrari GTC4Lusso modeli Türkiye’de

Ferrari GTC4Lusso modeli Türkiye’de

Ferrari GTC4Lusso modeli 676.500 Euro fiyatla Türkiye yollarına çıktı. Ferrari’nin spor Grand Tourer konseptinin yaşadığı değişimi ortaya koyan yeni dört koltuklu Ferrari GTC4Lusso modeli ülkemizde de satışa sunuldu. 0-100 km/s hızlanmasını sadece 3.4 saniyede gerçekleştiren ve 335 km/s’lik maksimum hıza sahip 4 koltuklu Ferrari GTC4Lusso modeli 690 HP’lik V12 motoruyla ve dört tekerlekten çekiş sistemiyle ön plana çıkıyor. FerMas Şirket Müdürü Sinan Saip Bel, 676.500 Euro’luk anahtar teslim başlangıç fiyatına sahip yeni modelin ilk müşteri teslimatını gerçekleştirdiklerini ve bir şanslı müşterinin daha Türkiye’de bu araca sahip olabileceğini belirtti.

Adını; Enzo Ferrari’nin favorilerinden biri olan 330 GT ve zarafet ile yüksek performansı birleştirdiği ifade edilen 250 GT Berlinetta Lusso gibi ünlü seleflerinden esinlenerek alan Ferrari GTC4Lusso modeli, kendisine “Fastback” tarzı bir siluet veren son derece aerodinamik ve konik yapılı “coupe” formlu tasarıma sahip. Ferrari GTC4Lusso modeli dört yolcu ve geniş bagaj kısmına sahip olmasının yanı sıra tavan kıvrımının alçaltıldığı arka tasarımıyla da dikkat çekiyor. Ferrari’nin kendine özgü ikiz arka farları otomobilin arka kısmını süslerken, kaslı tekerlek yuvaları aracın atletik yapısını net biçimde ortaya koyuyor.

Ferrari GTC4Lusso modelinin yüksek seviye performansı büyük ölçüde yeni aerodinamik çözümlerle sağlanıyor. Özellikle kütleleri yayma verimliliğini arttıran entegre hava girişlerine sahip yeni ön ızgara, kanatlarda 330 GTC’yi hatırlatan hava girişleri, tavana monte arka rüzgarlık ve yeni üç kanatlı difüzör büyük fark yaratıyor. Bu özelliklerin ortaya koyduğu etki ise düşük sürtünme katsayısı değeri olarak Ferrari GTC4Lusso’ya katkı sağlıyor.

Ferrari GTC4Lusso modeli

Ferrari GTC4Lusso modelinin 12 silindirli motoru sürekli bir güç akışı sağlarken, 8000 d/d’de 690 HP üretiyor. Otomobil, 2.6 kg/HP’lik güç-ağırlık oranı ve 13.5:1 sıkıştırma oranıyla kategorisinde yeni bir rekora da imza atıyor. Ferrari GTC4Lusso modelinin, ilk defa arka tekerlekten yönlendirmeyle entegre edilen Ferrari patentli 4RM Evo dört çeker sistemi sayesinde her türlü yol koşulunda mükemmel çok yönlülük gösterdiği belirtiliyor. İtalyan lüks süper spor otomobil üreticisinin patentli Yanal Kayma Kontrol (SSC 4.0) sisteminin evrimleşmiş son hali olan ve artık elektronik diferansiyel (E-Diff) ile SCM-E amortisörlere sahip olan yeni patentlenmiş 4RM-S (dört çeker ve yönlendirme) sistemiyle donatılan yeni model, Ferrari’nin özel yazılımıyla entegre edilerek kar kaplı, ıslak veya düşük tutuşa sahip yollarda bile GTC4Lusso’nun maksimum torkunu efektif bir şekilde tekerleklere yansıtabilmesini sağlıyor.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

 

spot_imgspot_imgspot_img
spot_imgspot_imgspot_img

Kategoriler