ad

Yazar hakkında

İlgili Yazılar

4 Yorumlar

  1. 1

    Taner Gönül

    Fiyat ilk başta yüksek gibi gelebilir ama her ay ödenen akü kirası yoksa fiyat iyi gibi. Sürekli kısa mesafe şehiriçi dur-kalk düşük hızlarda yol yapanlar ve park sorunu yaşayanlar için ideal olabilir. Küçük benzinli otomatik araçlara (bu araç da otomatik) göre önemli tasarruf da sağlayabilir. Kabaca 100 km’de 2.5 TL harcasa, en az yakan benzinli araç 30 TL harcıyor diye kabul etsek, 50bin km’de 14000 TL sadece yakıttan tasarruf sağlar. Vergisi de motorsiklet gibi düşük olacak muhtemelen. Bakım maliyetinden de ciddi kazanç olur. Elektrikli araçlarda sadece düzenli değişen bir tek polen filtresi, o da bu araçta yok. Herkese uymaz, bagaj, yan cam mevcut değil. Sonuç olarak bu aracı araba değil motorsikletin kapalı ve daha güvenli hali olarak düşünmek, değerlendirmek lazım.
    Trafikte çok (kazaya sebep olabilecek) fazla dikkat çekeceğini de göz önünde bulundurmak lazım.

    Yanıt
  2. 2

    Emre Anamur

    Sayın Gönül, öncelikle değerlendirmeniz için teşekkürler. Renault Twizy’nin Motorlu taşıtlar Vergisi’ne tabi olmadığını belirtelim. Yani bu aracın yıllık vergisi bulunumuyor. Saygılarımızla.

    Yanıt
  3. 3

    rex

    Size katılmak isterdim Taner bey fakat her ay ödenmeyen akü parası güzel gibi görünsede aracın batarya ömrü bittiginde yenileme masrafının çok yüklü olacagını düşünüyorum

    Yanıt
  4. 4

    Caner

    Merhaba,
    aracın bataryası kaç bin km dayanır. ömrü tükenince yenilenme maliyeti ne olur. Bu konularda bilgilendirebilecek var mı ? tşk.

    Yanıt

Bir Yorum Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir