Cuma, Ekim 15, 2021
Ana SayfaHaberlerMichelin Euromaster ile Türkiye’de yeniden yapılanıyor

Michelin Euromaster ile Türkiye’de yeniden yapılanıyor

Dünyanın önde gelen lastik üreticilerinden Michelin, tüketicilere daha fazla hizmet ve ürün çeşitliliği sunacağı yeni yapılanmasıyla uzman lastik bayi ağında değişime imza atıyor. 17 ülkede 2000’i aşkın noktada faaliyet gösteren ve lastik hizmetlerinde Avrupa lideri olan perakende zinciri Euromaster ile gerçekleştirilen işbirliği çerçevesinde Michelin, 2013 yılı sonuna kadar 300 bayisini Euromaster franchise çatısı altında toplayacak. Michelin – Euromaster işbirliği, özellikle gelişen ekonomisi ve dinamik pazar koşulları ile binek otomobil lastiklerinde Avrupa’nın altıncı büyük pazarı konumunda, ağır vasıta lastikleri pazarında ise Avrupa’nın bir numaralı ülkesi olan Türkiye’nin öncü ve kilit rolüne işaret ediyor.

Michelin, dünyada 17 ülkede 2000’den fazla noktada, yılda 500.000 tüketiciye hizmet veren Euromaster ile bayilerine yeni kimlik kazandırmayı hedefliyor. Avrupa’nın bir numaralı lastik servisi Euromaster, Avrupa’da lastik bakımında lider ve hafif araç bakımı hizmetlerinde uzmanlaşan bir servis ağı. Euromaster sistemine giren Michelin bayileri lastik hizmetlerinin yanı sıra hafif araç bakım hizmetleri ve farklı ürün gamıyla da Türk tüketicilere ve kurumsal müşterilerine hizmet edecek. Michelin, yüzde 100 kendi iştiraki olan ve lastik hizmetleri ve hafif araç bakımı konusunda uzman Euromaster ile Türk sürücülere ve tüketicilerine daha iyi satın alma deneyimi ve servis kalitesi sunmayı hem de müşteri memnuniyetinde sektörde çıtayı bir adım yukarı taşımayı hedefliyor.

27 Kasım 2012 tarihinde gazetecilerle gerçekleştirilen sohbet toplantısında konuşan Michelin Türkiye Genel Müdürü Marco Giuliani, Euromaster ile gerçekleştirdikleri işbirliğinin sektörde hizmet kalitesinin arttırılmasında önemli bir rol oynayacağını söyledi. Euromaster’ın Avrupa’nın bir numaralı lastik servis ağı olduğunu belirten Euromaster Türkiye Genel Müdürü Eric Saignol ise,  Türkçe yaptığı sunumunda, Euromaster’ın İspanya, Almanya, Avusturya, Çek Cumhuriyeti, İtalya, Polonya, Fransa, Kuzey Avrupa ülkeleri ve Romanya’dan sonra Türkiye’nin franchise sistemine girdiğini ifade ederek, “Avrupa’da 17 ülkede, kendine ait veya franchise 2000’den fazla servis noktasında hizmet veren geniş bir ağ. Euromaster’ın bu alandaki bilgi birikimi ve tecrübesi Türkiye pazarına çok şey katacak. Özellikle yeniden yapılanan bayilerimizde lastik hizmetlerinin yanısıra hafif araç bakımı hizmetlerinde de iddialı bir konuma gelmeyi hedefliyoruz” dedi.

Euromaster’ın faaliyet gösterdiği pazarlarda tüm ürün gruplarında (binek, kamyonet, ağır vasıta, tarım, iş makinası) müşterilerinin ihtiyaç ve beklentilerini doğru analiz ettiğini ve uyguladığını ifade eden Euromaster Türkiye Genel Müdürü Eric Saignol, “2012 Mart ayında Euromaster Türkiye pazarına üç pilot franchise servis noktasıyla girdi. Bu yılın sonuna kadar 200, 2013 yılının sonuna kadar da 300 noktaya ulaşmayı öngörüyoruz” diye konuştu.

  1. slm.ben hasan şakak bir mıchelın hastasıyım ben nasıl mıchelınle büyüdüysem mıchelınde euromasterle birlikte büyüyecek inşallah.ben nasıl bitişiğimde birstonu karşımda dulopu bitirdeiysem euromasterde türkye genelini bitirecektir buna inanıyorum.her inasanın bir hedefi vardır hedefi olmayan insanın geleceğide olmaz ben ne hadef etiysem o hedefi yakalıyorum ALLAHIN izniyle bu seferki büyük olacak onuda yakalayacam kendi işimde yenilikçi ve devrimciyim.hedefim euromaster olmak inşallah..05425186263 saygılar

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here

 

Kategoriler