Cumartesi, Temmuz 27, 2024
Ana SayfaHaberlerChery yeniden Türkiye’de

Chery yeniden Türkiye’de

Chery yeniden Türkiye’de. Chery, 2023 ilkbahar aylarından itibaren yeniden Türkiye yollarına çıkacak. İlk etapta 25 yetkili satıcı ile faaliyet gösterecek olan marka, ilerleyen dönemde yetkili satıcı sayısını 40’a çıkarmayı hedefliyor. Ülkemizde 4 yıldır pazar araştırması yapan Chery, Türkiye pazarına ilk etapta Tiggo 8 Pro, Tiggo 7 Pro, Omoda 5 modelleriyle giriş yapacak. Üç modelde de ilk etapta 197 HP güç ve 290 Nm tork üreten, 1.6 lt’lik, turbo beslemeli benzinli motor, 7 ileri oranlı DCT şanzımanla birlikte görev yapacak.

Düzenlenen basın toplantısında konuşan yapan Chery Türkiye Başkanı Fenghuo Si, “Chery, “Yenilik, sorumluluk ve karşılıklı yarar” temel konseptine bağlı kalarak küresel etkiye ve rekabet gücüne sahip nitelikli bir işletme olmaya kendini adamış durumda. Chery, küresel kaynakların entegrasyonuyla otomobil iş kolunu odak noktası olarak görerek farklı sektörlerde faaliyet gösteriyor. Böylece, 300’den fazla üye işletme ve 150 milyar CNY (yaklaşık 21 milyar 500 milyon ABD doları) yıllık gelir ile otomobil, otomobil parçaları, finans, modern hizmetler, akıllı ağlar, gemiler ve emlak dahil olmak üzere yedi farklı alanda faaliyet gösteriyor. Chery, son yıllarda Ortadoğu ve Batı Asya pazarlarında son derece başarılı satış performansları sergiliyor. Aynı zamanda AB pazarına resmi girişi için aktif hazırlıklar yaparak küreselleşme hamlesini hızlandırmaya da devam ediyor. Türkiye, hem Asya hem Avrupa’da yer alıyor. Ayrıca hem AB adayı hem de NATO üyesi olmak üzere iki kimliğe sahip. Coğrafi avantajları ve büyüyen ekonomisiyle Türkiye, Chery için her zaman önem verdiği stratejik bir pazar oldu ve Chery’nin Avrupa pazarına girmesi için bir köprü görevi de görüyor” dedi.

Chery’nin 20 yıllık tarihinde belli marka değerleri oluşturduğunu da vurgulayan Chery Türkiye Başkanı Fenghuo Si, “Chery demek “Teknoloji” demek. Biz her sene Ar-Ge’ye çok ciddi yatırımlar yapıyoruz. İkinci önemli değerimiz ise “Moda”. Biz çok farklı tasarımcı ile Ar-Ge merkezlerimizde birlikte çalışıyoruz. Bunu başta OMODA 5 modelimizde gördüğünüz üzere net bir şekilde görebilirsiniz. Chery’nin bir diğer önemli marka değeri ise “Yeşil”dir. “Yeşil” ise enerji verimliliğini temsil ediyor ve bizim için çok kritik konulardan biri. Çünkü ileri teknolojili ve modern tasarımlı araçları bir yandan geliştirirken bir yandan da elektrikli ve hibrit araçları da üretip çevre konusuna da özellikle odaklanıyoruz. Bu modellerimizi de adım adım Türkiye pazarında satışa sunacağız” dedi.

Chery Türkiye Başkanı Si sözlerine  “Chery aynı zamanda küreselleşme yolculuğuna çıkan ilk Çinli otomobil markası. Beş küresel Ar-Ge merkezi, 10 fabrika ve Çin dışında 1500 satış ve servis noktası bulunuyor. Chery satış verileri açısından, 19 yıl üst üste Çin’in 1 numaralı binek araç ihracatçısı unvanını elde etmekle kalmadı, aynı zamanda yılda 410.000 adetlik ihracat performansıyla öncü rolü üstleniyor. Chery’nin küresel satış hacmi 2,35 milyon yurt dışı olmak üzere 11,1 milyon adedi aştı” diyerek devam etti.

Otomobil.com.tr sitesinde daha önce yayınlanan Chery Omoda 5 haberini okumak için BURAYA, Chery Türkiye internet sitesi için BURAYA tıklayın!

spot_imgspot_imgspot_img
spot_imgspot_imgspot_img

Kategoriler