Pazartesi, Ekim 14, 2024
Ana SayfaHaber Ekstra175.000’inci Ford Cargo üretildi

175.000’inci Ford Cargo üretildi

Ford Otosan Eskişehir-İnönü Fabrikası’nda üretilen 175.000’inci Ford Cargo kamyon törenle hattan indirilerek sahibine teslim edildi. Türkiye’nin en çok üretilen kamyon markası Ford Cargo’nun 7’nci nesli 4136 D damper şasi kamyon, DBM İnşaat’ın sahibi Eyüp Ensarioğlu’na, güne özel kristal bir kamyon maketiyle birlikte verildi. Ford Cargo İş Birimi Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Kınay törende yaptığı konuşmada, Türkiye’nin ilk kamyon fabrikasını kuran ve ağır ticari araç sektörünün en önemli oyuncularından biri olan Ford Otosan’ın, 175.000’inci kamyonunu hattan indirmenin gururunu yaşadığını söyledi. Kınay, konuşmasına şöyle devam etti: “Türkiye’nin en çok üretilen kamyon markası olan Ford Cargo’nun, genişleyen ürün yelpazesi ve rekabetçi modelleriyle pazardaki güçlü konumumuzu sürdürüyoruz. Ford ile yaptığımız global anlaşma çerçevesinde ileriye dönük yeni ürün ve pazar stratejileri ile hedeflerimizi yükseltiyoruz. Ford ürün geliştirme standartlarına göre yeni ürünler ve üzerinde çalışılan yeni bayi yapılanması ile Türkiye pazarında daha iddialı bir konum hedefliyoruz. İhracatta ise mevcut Rusya, Türki Cumhuriyetler, Ortadoğu, Kuzey Afrika ve Doğu Avrupa pazarlarındaki bayi ağımızı güçlendirirken, Global Ford ile yapılan anlaşma çerçevesinde yeni pazarlara girmeyi planlıyoruz.”

 

Ford Cargo İş Birimi Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Kınay konuşmasında, 2011 yılı sonuçlarını ve 2012 hedeflerini de paylaştı: “16 ton üzeri kamyon pazarının geçtiğimiz yıla göre yüzde 50 artışla 37.000 civarında gerçekleşmesini umuyoruz ve 2011 yılını yüzde 22 pazar payı ile kapatmayı hedefliyoruz. 2010 yılında devreye aldığımız yeni çekici ve fazlar halinde piyasaya sunduğumuz yeni inşaat serisi araçlarının pazarda kabul görmesiyle 2010’da yüzde 18,3 olan pazar payımızı 2011 Kasım sonu itibarıyla yüzde 22 seviyelerine taşıdık. Bu yükselişte, geçtiğimiz yıla göre payımızı yüzde 50 artırdığımız çekici segmentindeki aracımız ve yeni modellerle iki kattan fazla yükselen inşaat pazarı payımızın rolü büyük. Çekicimiz ayrıca Kasım itibarıyla pazarda en çok satan 2’nci çekici oldu. Yol kamyonunda ise geleneksel liderliğimizi sürdürüyoruz. Her iki yol kamyonundan birisini biz satıyoruz.”

4 YORUMLAR

  1. geçende yorum yaptım kaldırmışsınız yorumu çeki demiriyle ilgili işinize gelmedimi nden kaldırıyosnz biçeki demiri için nerdeyse komple öntarafı sökecez bide o küçük çivatalarla çamurda uğraşıyoruz ya

  2. 4136 cargo araç şehir içinde hafriyatlarında dar yerlerde zor manevra yapıyor. rakip firmalar 90cm kısasını çıkarmış,manevrası çok güzel olmuş fort kısa şaşe 4136 ne zaman çıkaracak acele cevap.

  3. 4136 şaşe boyu hakkında hala haber yok. fabrikayı arıyorum cevap veren yok.fabrika uzaydamı nerde bu yetkililer kısa şase çıkıyor veya çıkmıyor. iletişim merkezi arayor ama net cevap istiyorum

  4. tan otoda 4136 test acını inceledim .araç 20binde araç uzun olduğu için öndeki arka lastiği kemirmiş.araçın solçamurluk şaseye bağlantısı ve hava filitre şase bağlantıları çatlamış. bu bağlantıları daha güçlü yapmaları gerekli. kabini arkaya doğru 20cm daha geniş yapsalar araç daha güzel olacak

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

 

spot_imgspot_imgspot_img
spot_imgspot_imgspot_img

Kategoriler