Yeni (2013) Renault Symbol teknik özellikler

Fiyatlarını kısa açıkladığımız yeni (2013) Renault Symbol’ün kapsamlı teknik özelliklerini de şimdi yayınlıyoruz. Yeni Symbol’de 1.2 lt 16V 75 HP, 0.9 lt TCe 90 HP Turbo benzinli ve 1.5 dCi 75 HP turbo dizel motor seçenekleri mevcut. Otomobilin ölçüleri ise şöyle: Uzunluk 4348 mm, genişlik 1994 mm (aynalar açık), yükseklik 1517 mm, dingil mesafesi 2634 mm.

 

Yeni (2013) Renault Symbol teknik özellikler – fabrika verileri:

Yeni Renault Symbol 1.2 16V 75 HP benzinli 0.9 lt TCe 90 HP turbo benzinli 1.5 dCi 75 HP turbo dizel
Motor 1149 cc, 4 silindirli, 16 supaplı 898 cc, 3 silindirli, 12 supaplı, turbo 1461 cc, 4 silindirli, 8 supaplı, turbodizel
Maksimum güç 75 HP @ 5500 d/d 90 HP @ 5250 d/d 75 HP @ 4000 d/d
Maksimum tork 107 Nm @4250 d/d 135 Nm @ 2500 d/d 200 Nm @ 1750 d/d
Şanzıman 5 ileri manuel 5 ileri manuel 5 ileri manuel
Maksimum hız 156 km/s 175 km/s 164 km/s
0-100 km/s hızlanma 14.5 sn 11.1 sn 14.6 sn
Yakıt tüketimi (şehiriçi/şehirdışı/ortalama) 7.9 / 5.0 / 6.0 lt/100 km 6.4 / 4.4 / 5.2 lt/100 km 4.4 / 3.7 / 3.9 lt/100 km
CO2 emisyonu 140 g/km 119 g/km 103 g/km
Ağırlık 974 kg 998 kg 1059 kg

 

Yeni 2013 Renault Symbol fiyat listesine ulaşmak için BURAYA TIKLAYIN!

 

Yeni Renault Symbol 1.5 dCi 75 HP ilk sürüş – test yazısına ulaşmak için BURAYA TIKLAYIN!
Otomobille ilgili ilk sürüş videosuna ulaşmak için BURAYA TIKLAYIN!


Yazar: Tarık Akagün Haber Tarihi: 10 Şubat 2013 Okuyucu Yorumu: 1


 
Get Adobe Flash player
 


İlgili Haberler

Sosyal Medyada Paylaş



Okuyucu Yorumları

  1. South Y., 15 Mayıs 2013 - 16:30

    2013 Symbol standart model, öncelikle aracın kasası yüksek, Türkiye yol şartlarına göre iyi bir özellik ancak uzun yol sürüşlerinde negatif etkili.
    Bir önceki modele göre , aracın şanzumanı daha seri hale getirilmiş ve araç 1 ve 2. viteste şehir içi kullanımında sürücüyü yoruyor.
    Geri manevra da ya da park durumunda arka görüşü bagaj kısmının yüksekliği yüzünden neredeyse 0′a düşürüyor.
    Uzun yol sürüşünde araç aşırı derecede rüzgar tutuyor, araç sollama durumunda hıza göre (otoyolda 110-125 km/h ) aracın sağa sola hereketini hissediyorsunuz. ( bu araçlar test edilmiyor mu diye soru geliyor aklımıza :) )

    Daha ileri bir hız söz konusu ise 135 – 150 km/h hız ile seyir halinde iken bir otobüs ya da tır benzeri büyük bir araç solluyorsanız eğer aracınızın o hızda direksiyon hakimiyetini kaybetme tehlikesi söz konusu oluyor kaldıki bu kuru ve güneşli yol şartlarında..

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>