Perşembe, Nisan 18, 2024
spot_img
Ana SayfaAtamaToyota Türkiye’nin yeni Pazarlama Direktörü Murat Akdağ oldu

Toyota Türkiye’nin yeni Pazarlama Direktörü Murat Akdağ oldu

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş.’de Pazarlama Direktörlüğü görevine Murat Akdağ getirildi. 1972 yılında İstanbul’da doğan Murat Akdağ, Galatasaray Lisesi’nin ardından Boğaziçi Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler bölümünden mezun oldu. İş yaşamına 1995 yılında Gillette’te başlayan ve 2006 yılına kadar Türkiye ve Balkanlar’da satış ve pazarlama departmanlarında farklı görevler alan Akdağ, sonrasında Procter&Gamble’da Orta Asya ve Kafkaslar bölgesinde birçok markanın yönetiminde görev aldı. Akdağ, Türkiye’ye CarrefourSA’nın Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak döndü ve 2010-2013 yılları arasında da Migros’ta İletişim ve Tasarım Departmanını yöneterek çalışma hayatına devam etti. Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş.’de Pazarlama Direktörü unvanıyla 1 Mart 2014 tarihinden itibaren göreve başlayan Murat Akdağ ileri seviyede Fransızca, İngilizce ve Romence biliyor.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

 

spot_imgspot_imgspot_img
spot_imgspot_imgspot_img

Kategoriler