Cumartesi, Mart 16, 2024
spot_img
Ana SayfaTestlerHonda CR-V 1.6 i-DTEC (dizel) test-sürüş izlenimi

Honda CR-V 1.6 i-DTEC (dizel) test-sürüş izlenimi

Dizel motorlu yeni Honda CR-V 1.6 i-DTEC’in basın test sürüşü Antalya’da yapıldı. Biz de Otomobil Yayıncılık olarak bu etkinliğe katılarak Honda CR-V 1.6 Dizel’i kullanma fırsatını bulduk.

Honda’nın ilk defa yaklaşık 18 yıl önce tanıttığı SUV’u CR-V, geçen süre zarfında 3 nesilde 5 milyon adetlik bir satışa ulaşarak Japon üreticinin yüzünü güldüren modellerden birisi oldu. Türkiye’de  2013 Nisan ayından beri satışta olan dördüncü nesil CR-V, yaklaşık 6 aylık süre zarfında otomatik şanzımanlı, dört tekerlekten çekişli, 155 HP güç üreten 2.0 litrelik benzinli motor seçeneği ile mücadele etti. Bunun sonucunda da yaklaşık 180 adetlik bir satış rakamına ulaşabildi.

Dizel motorlu yeni Honda CR-V 1.6 i-DTEC ise daha büyük hedeflere sahip. Dream donanımında 80.900 TL, Premium donanımında 86.900 TL, Elegance donanımında ise 92.900 TL’lik fiyatla satışa sunulan bu otomobilin Türkiye satış hedefi 2013 yılı için 800 adet, 2014 yılı içinse 4200 adet.

Tasarım ve iç mekân

Yeni Honda CR-V’nin ölçüleri, bir önceki neslin ölçülerine çok yakın. Otomobil  4570 mm’lik uzunluğa (-4 mm), 1820 mm genişliğe (aynı), 1685 mm’lik yüksekliğe (+10 mm) ve  2630 mm’lik (+10 mm) sahip. Bu noktada CR-V’nin Türkiye broşürlerinde otomobilin 2095 mm olarak verilen genişliğinin aynalar açıkken olan değerler olduğunu ve bilindiği gibi otomobil dünyasında genişliklerin aynalar hariç olarak esas alındığını, aynalar açık değerler verildiğinde ise yanında mutlaka aynalar kapalı veya hariç değerlerin belirtildiğini söyleyelim.

Otomobilin iç mekânında yer yer sert plastik malzemeler kullanılmış olsa bile göze güzel gelen bir tasarım söz konusu. İç mekân, aynı zamanda da yeterince kullanışlı. Kol dayama yerinin altında USB- aux girişlerini barındıran genişçe bir eşya gözü var. Bunun dışında el freni konsolunda da bardaklık ve eşya gözü mevcut. Orta konsoldaki geri görüş kamerası ise Premium donanım seçeneğinden itibaren sunuluyor. Gerek ön gerekse arka koltuklarda diz ve baş mesafesi sorunu yok.

Kullanımı, sürüşü nasıl?

Yeni CR-V’nin sürüş pozisyonu başarılı. Özellikle deri-alkantara ön koltuklar çok rahat. Otomobilde bulunan 1.6 litrelik turbo dizel motor, Civic 1.6 i-DTEC’te de kullanılıyor. 4000 d/d’de 120 HP güç ve 2000 d/d’de 300 Nm tork üreten 1.6 i-DTEC dizel motoru şu an Honda gamında yer alan 2.2 litrelik i-DTEC motorla birlikte ikinci dizel motor. 175 kg’lık ağırlığı ile 1.6 litrelik dizel motorlar arasında en hafifi olduğu söylenen 1.6 i-DTEC, 2.2 litrelik i-DTEC motora göre 47 kg daha hafif. Bu motorda Honeywell bünyesindeki Garret’in üretimi olan maksimum basıncı 1.5 bar olan yeni tasarım bir turbo kullanılmış. Yakıtı 1800 barla püskürtebilen enjeksiyon sistemi ise Bosch’tan.

Hızlı çalışan bir stop-start sistemi ile donatılmış 1.6 litrelik dizel motor 1700-1800 d/d’ye kadar çok ateşli olamayan ama tatminkar çekiş sunuyor, maksimum tork devrinin ortaya çıktığı 2000 d/d’den sonra ise iyice kendisine geliyor ve 1536 kg’lık toplam ağırlığı fazla zorlanmadan taşıyabiliyor. Civic HB’ye göre daha ağır bir karosere sahip olan CR-V’de daha kısa oranlı şanzıman son dişlisi kullanılmış. Civic HB’de 1:3.571 olan son dişli oranı CR-V’de 1:4.352. Bu sayede motorun yükselen karoser ağırlığı ile daha rahat baş edebilmesi sağlanmış. Fabrika verilerine göre 0-100 km/s hızlanmasını 11.2 saniyede tamamlayan CR-V 1.6 i-DTEC’in maksimum hızı ise 182 km/s. 225/65 R17 ebadında lastiklere sahip Dream ve Premium donanım seviyesindeki CR-V 1.6 dizel şehiriçinde 4.8 lt/100 km, şehirdışında 4.3 lt/100 km ve ortalamada 4.5 lt/100 km motorin tüketen otomobilin CO2 emisyonu 119 g/km. Bu değerler bizim test ettiğimiz 225/60 R18 ebadında lastiklere sahip Elegance donanım seviyesi için 5.0 / 4.5 / 4.7 lt ve 124 g/km olarak açıklanıyor. Ön konsolun direksiyonun sol tarafında kalan ECON butonu ise klima ve motor yönetim sistemine etki ederek tüketimin düşmesine yardımcı bir özellik.

Sadece 6 ileri manuel şanzıman ve önden çekiş seçeneği ile satılan Honda CR-V 1.6 Dizel, sportif bir simide sahip. 3.16 tura sahip direksiyon çabuk tepkiler veriyor ve otomobil kullanma zevkini artıyor. CR-V hızlı virajlarda yüksek karoseri nedeniyle biraz yatsa da tedirginlik veren bir durum yok. Otomobilin tüm donanım seviyelerinde VSC standart.

Sonuç

CR-V 1.6 Dizel, yumuşak çalışma karakterine sahip düşük tüketimli bir araç. Bu sınıf bir otomobilde aranan bir özellik olan navigasyon sistemi dışında büyük bir eksikliği olmayan otomobilin ileride otomatik şanzımanlı versiyonu da üretilirse daha da rekabetçi olacaktır.

Honda CR-V 1.6 i-DTEC dizel fabrika verileri-teknik özellikler

Motor:1597 cc, 4 silindirli, 16V, DOHC, turbo dizel

Şanzıman:       6 ileri oranlı manuel

Maksimum güç:          120 HP @ 4000 d/d

Maksimum tork:         300 Nm @ 2000 d/d

Maksimum hız:           182 km/s

0-100 km/s:     11.2 sn

Boyutlar (uz./gen./yük.):        4570/1820/1685 mm

Bagaj hacmi:   589-1669 lt

Tüketim (ş.içi/ş.dışı/ort.):       5.0 / 4.5 / 4.7 lt /100 km

Baz fiyat /test aracı fiyatı:      80.900/ 92.900 TL

+          Tüketim, şanzıman

–           Arka çapraz görüş, virajlarda yana yatıyor, navigasyon yok

CO2 emisyonu:          124 g/km

Yeni Honda CR-V 1.6 Dizel’le ilgili daha önce yayınladığımız satışa sunulma haberine ulaşmak için BURAYA tıklayın!

ÖNEMLİ GÜNCELLEME:

Paris Otomobil Fuarı 2014’ün öne çıkan modellerinden olan makyajlı 2015 Honda CR-V 1.6 lt 160 HP i-DTEC dizel otomatik (9 ileri) detayları için BURAYA tıklayınız.

39 YORUMLAR

  1. Otomatik Vites yok.4×4 yok. Elegance fiyatı 93.900 TL. 2000 cc benzinli 4×4 otm vitesini 95.000 TL ye satıyordu. 2000 cc lik benzinli CRV de %80 ÖTV var, 1600 cc lik dizelde ise %40 ÖTV .Bu oranda KDV farkı da oluşur. Nasreddin Hoca nın dediği gibi .Etse,kedi,kedi ise et nerede. Honda diyor ki; ”2000 cc de devletin aldığı vergiyi 1600 cc de ben cebime atmaya çalışıyorum”.Ayıptır, Türk tüketicisi bu derece matematik bilmiyor olamaz ve burası da Patagony değil. Bu aracın değeri max 75.000 TL dir (elegance donanım). Aksini iddia eden varsa çok daha detaylı hesap da yollayabilirim

  2. En üst versiyon için yorum yapmışsınız anlaşılan..Bir de park sensörü, deri direksiyon ve deri vites topuzu, sis farı gibi gayet bazal donanımların bile olmadığı DREAM versiyondan bahsetseniz memnun olurduk:)

  3. PA-HA-LI.Vergi sisteminden faydalınarak Türk insanı üzerinden fahiş kar elde edilmeye çalışılıyor.Akıllı fiyatlandırma ve daha zengin başlangıç donanımı ile QQ ile birlikte en çok satan Suv olabilirdi.Yazık oldu.

  4. Earth Dreams, Benzinli ve Dizel için aynı versiyonları karşılaştırdım. Her ikisi de elegance. Benzinli nin elegance ı ile dizel in elegance ını karşılaştırdım yani elma ile elma. Elma ile armut karşılaştırılmaz .Honda’nın gözünü açmayan tüketiciyi kandırmaya kalktığı ortada.Ayıptır

  5. Hedefledikleri satış rakamlarına ulaşabilecekler mi merak ediyorum..ayıptır insan bi 4×4. ..otomatik vites…cam tavan… bi şey koyar..bi de fiyat..93.000 tl…..yuh size..bi hevesle gittim test ettim aracı..sırf dizel diye 93.000 lira verilir mi..

  6. Honda CRV model güzel fakat araçta donanım eksikliğ var ve bu fiyatlarla satışın fazla olmayacağını sanıyorum. İlk başta az yakıyor diye millet saldırır belki ama ileri için hedef yakalamak zor.
    -Otomatik Vites Yok
    -Sunroof Yok
    -Deri kaplama koltuk Yok
    -4×4 yok
    -İçi öle aman aman geniş değil
    -Süspansiyon çok yumuşak değil
    -Üstelik ÖTV Sİ düşük bir araç olmasına rağmen piyasada 2,00 e göre daha ucuz olması gerekmezmiydi.

  7. Yeni Qashqai’de 1.6 dizel otomatik vitesin konfirme edilmesi şu andan itibaren CRV’yi bence bitirmiştir..Yazık oldu..Hondaya geçmiş olsun..ısrarla neden otomatik koymadılar şu araca anlamış değilim!!!

  8. Dün arabayı iyice inceledim ama 93.000 tl değecek kadar öyle aham şaham bir profili yok görüntü güzel ama iç kabinde küçücük bir kesimde kauçuk kullanılmış geri kalan yerler sert plastik. 1.6 dizelin en dolu modeli bile tatminkar değil yani navigasyon istedim tabi takarız ama fiyatı 2.000 tl dediler diğer teybide size veriyoruz dediler bu da ayrı bir komiklik. cam tavan yok. oto.vites yok, anahtarsız giriş ve çalıştırma yok, yok oğlu yok 93.000 tl’ye yani. 1.6 dizel motora biniyorsunuz yani başka bir özelliği yok kısacası. tasarım güzel di ama.

  9. Arkası çok çirkin..
    Eski kasa Nissqan Qashqai Platinyum daha güzel ve daha donanımlı bence…
    Ayrıca 1.6 dizel 130 Bg… 100 km 3,9 Lt yakıt tüketimi var..

  10. Araç cok güzel reklam çok güzel ama fiyat kazık bu ne ya 1,6 araç alıyorsun başlangıç 81 000tl.Anlaşılan HONDA Türkiyeyi gözden cıkarmış.bu araçın satışı 71000tl ile 83000tl arasında olmalı.Koca bir kazık yiyenlere.ARTIK HONDA TÜRKİYEDE BİTMİŞTİR.

  11. Aracı bugün inceledim(elegance olanını).Sadece fena değil diyebiliyorum. Sadece suv görünümlü yakıtı az olan bir araç. Başkada hiç bir farklı özellik gözüme çarpmadı. Elegance modeline 70.000 TL fiyat koysalar almak için düşünürdüm. Tabiki Honda’nın istediği fiyata satma hakkı var. Ama unutmasınlar bizim de almama gibi bir hakkımız var ve bu hakkı kullanıyoruz.

  12. Aracı merak icinde incelemeye gittim,dışı umduğum gibi buldum,fakat içine binince ve donanımı duyunca yazık dedim, o kadar para vereceksin,anahtarsiz giriş yok,otomatik vites yok,navigasyon yok, ,bunlar başlıca eksikler,Hondanın Türk insanına verdiği değer ortada…….

  13. Her ne kadar farklı yorumlar olsada honda kendini ispatlamıştır chavrolet ve kia dizel olarak vergi ( 1.5—1,8 gibi )avantajını ayarlamadığı sürece benim görüşüm vergi avantajı ve yakıt avantajıyla sınıfının üstünde satacağının kanaatindeyim tahminim bir çogu benim gibi düşünüyordur bunu hep beraber göreceğiz herkese hayırlı işler

  14. Anlamıyorum ki hangi çağdayız 1,6 dizel suw getiriyorsun otomatik vitesi yok soruyorsun telefon edip aldığınız cevap aracın o yönde bir üretimi yok deniliyor internetdeki videolarında var nasıl olacak anlamadım zaten gelsede 100,000 den aşağı gelmez heralde.

  15. fiyatlar fazladan uçmuş. 92.900 tl lik en lüks donnımlı araç 4×4 değil navigasyon yok . 1600cc motor arkasına sığınıp 2000 cc motor fiyatını almaya çalışıyor honda . 1600 motor baya cezbetmişti ancak bu para bu araba donım ve 4×4 olmamasıyla baya boş duruyor.

  16. TOYOTA KULLANICISI OLARAK BEKLEDIGIM HONDA 1.6 CRV BENI HAYAL KIRIKLIGINA UGRATTI.ARABA 1.6 OLMASI SEBEBIYLE HERKES GIBI BENDE 70 – 80 BIN BANDINDA BIR FIYAT BEKLERKEN ARACIN FULL MODELI 92000TL ACIKLANMASI VE OZELLIK OLARAK FULL MODELINDE BILE ISTENEN OZELLIKLERIN OLMAMASI BIR HAYAL KIRIKLIGI.HONDA NE YAZIK KI ISTEDIGI SATIS RAKAMLARINA BU FIYAT SKALASI ILE ULASAMAYACAK.COK YAKSADA GIDIP TIGUEN ALMAK MANTIKLI GOZUKUYOR

  17. Bu aracı alacağıma gider ford kuga falan alırım en azından donanımlı ve otomatik 4 çekeri 82000 TL civarında varsın benzinli olsun hiç değilse 180 beygir. arada 11000 TL var onunla da benzin farkını karşılarım.

  18. TOYOTA KULLANICISI OLARAK BU ARACI1.6 CRV YI BEKLEDIM ALMAK ICIN LAKIN FIYATININ BU KADAR KAZIK OLACAGINI DUSUNMEMISTIM.YAZIKLAR OLSUN BUNLAR BIZI HEPTEN KERIZ SANDI.OTV FARKINI USTUNE KOYMUSLAR ARACIN FULL HALDEKI FIYATININ OLMASI GEREKEN RAKAMI BOS HALINE VERMISLER.BAKALIM TIGUEN 2014 SONU KASA DEGISTIRECEK ONU BEKLEMEK EN MANTIKLISI GIBI GOZUKUYOR.

  19. arkadaşlar hepiniz atıp tutuyorsunuz.honda cr-v ingiltere başlangıç fiyatı 78.000 türkiye 80.000 vw golf full 80.000 c segmenti nissan qashqai 1.6 dci 104.000 full .al sana fiyat.siz istiyorsunuz cebindeki para kadar olsun yok öyle dünya işine geliyorsa.bu ülkede c segmenti arabaya 1.4 motora 70.000 veren asalaklar varken hayel kurmayın.

  20. Honda firması siz kendii kendinizi bitirdiniz yaaa neden1.6 otomatik dizel koyuyorsunuz yemin mı ettiniz şunu söyluyeyim biz de tüketici olarak biz de yemin ettik sizin Honda firmanız dan araba almamayı çıkaracaksınız paşa paşa 1.6 otomatik vites dizel crv rekabet edemezsiniz yola geleceksiniz fakat bizde o zaman sizlerden araba almayacağız

  21. Kısaca herkes atmış tutmuş beyler arabada sıra var sıra siz istediğiniz kadar yok otomatiği yıokmuş yok QQ de varmış yok pahalıymış araba piyasada yok siz ne diyorsunuz ya.

  22. herkes kafasına göre bir şey yazmış bir tek doğru lafı arkadaş yapmış arabada sıra yok yok öyle yok böyle diyosunuz ARABA TAŞ GİBİ BEN BÖYLE ARABA GÖRMEDİM HERKES SIRA BEKLİYOR sıra…

  23. Aracın full ü şu an 103 bin tl,otomatik diil ve plastik kalitesi kötü cam tavan yok göstergeler çizgi film gibi ötv ve kur artışından sonra dizel golf bile otomotik comfort 81500 tl civarı yaklaşık 6 ay içinde yüZde yirmi fiyatlar arttı indirim olmayacağı gibi nisanda yeni bir zam daha var anlaşılmaz bir ülkede yaşıyoruz

  24. Ben aracı kullanıyorum, çok da memnunum Honda gerçekten güzel ve keyif veren bir araç üretmiş….Bence tekrar gözden gerin arkadaşlar..

  25. honda crv mayıs 2014 fiyat başlangıcı 95 tl, avrupa da civic fiyatı (70 tl) ile crv (95 tl) fiyatları birbirine çok yakın ama gel görgü uyanık hondacılar arz talebi görmüş ki hemen şişirmişler fiyatları accord 2000 ile crv 2000 olanların fiyatı dizel crv çıkmadan önce aynıydı. ne olduda crv 2000 fiyatı 130 tl çıktı. accord 110 tl
    özetle arkadaşlar crv dizelin ederi 78 tl den bir lira fazla etmez.
    Suv diye götürüp fazladan 20 tl honda kasasına koymayın derim.
    İyi günler…

    • Sayın Ertürk,
      İlginiz için teşekkürler. Hatamız var ise düzeltiriz. Ancak aracın genişliği ile ilgili bir hata yok (kaldı ki hatalı demişsiniz ama sizce doğru olan değeri de vermemişsiniz). Nazik tavsiyenize teşekkür ediyor ve biz de size yorum yapmadan önce kendi tavsiyenize uymayı tavsiye ediyoruz.

      Yazıda geçen 1820 mm’lik genişlik otomobilin yan aynalar hariç genişliğidir ve bu değer Honda’nın global bültenlerinde yer alan değerdir. Tüm dünyada araç genişlikleri verilirken aynalar hariç ölçüler verilir ve esas alınan budur. Aynalar açık ölçü verildiğinde yapılması gereken bunun parantez içinde “(aynalar açık: 2096 mm)” şeklinde verilmesidir. Mesela Honda Almanya CR-V için genişlik değerini 1820 mm ve parantez içinde 2096 mm olarak verip, parantez içindeki değerin aynalar açık halde olan değer olduğu ifade ederken; Honda Türkiye internet sitesinde 2095.2 mm’lik değer veriyor. Ülkemizde bazı otomotiv firmaları, muhtemelen araçlarının daha büyük görünmesini istedikleri için, aynalar açık olan değerleri vermek ve bunu belirtmemek sureti ile tüketiciyi yanılgıya sevk ediyorlar. Honda Türkiye’nin sitesinde yer alan değer de aynalar açık olan, yani 2095.2 mm’lik değerdir. Bu değer yanlış değildir ama yanıltıcıdır. Çünkü yukarıda belirttiğimiz gibi otomobil dünyasında aynalar hariç değerler önce gelir. Örnek vermek gerekirse 2014 Jeep Grand Cherokee’nin 2014 Honda CR-V’den daha geniş bir otomobil olduğu bir ölçüm yapmadan, gözle bile algılanabilir. Jeep Grand Cherokee’nin genişliği 1943 mm’dir. Honda Türkiye’nin 2095.2 mm’lik CR-V değerine göre; CR-V, Grand Cherokee’den 152.2 mm daha geniş bir araçtır. Siz buna inanır mısınız bilemiyoruz ama bize pek inandırıcı gelmiyor ve buz yüzden de CR-V’nin Türkiye sitesindeki değer yanıltıcıdır diyoruz.

      Saygılar,

      Not: Araç ölçüleri ile ilgili tüketiciyi yanılgıya düşüren değerlere örnek olarak en son Ford Tourneo Courier ilk sürüş yazısında değişmiştik. Bu aracın da bagaj hacmi, genişlik gibi değerleri kabul gören normların dışında, tüketiciyi yanılgıya düşürebilecek şekilde verilmişti. Maalesef bazı firmalarda böyle bir eğilim olmaya başladı. http://new.otomobil.com.tr/yeni-ford-tourneo-courier-1-6-tdci-95-hp-test-ilk-surus/

  26. Ben araci beyendim almayida duşunuyorum bende yeni auris 1.4 en fulu var memnun deyılım ilk cikdiginda 57 ye aldim şimdi 70 kusur olmuş bence toyotadansa honda cr-v yı tercih ederim şu parası cok okadar etmez diyenler herhalde siz ticaretle ugraşmiyorsunuz demekki aracin ederi okadar ediyormuş bir ticaret insani fiyati aşagiya cekip cok satmak surumden kazanmak tabıkı ister ama demekkı aracin degeri oymuş

  27. Ben aracı 2013 aralıkta aldım çok memnunum otobanda hızı 110 sabitledim 4 lt yaktı daha ne olacak arkadaşlar. Denildiği gibi HONDA hayat onda başkası da yalan…

  28. Makyajlı, 1.6 160 ps , 4×4 ve 9 ileri otomatik vites 2015 başı geliyor..Honda eksiklerini gördü ve gideriyor, meydanı Nissan Xtraile kaptırmaya hiç de niyeti yok gibi…işte şimdi alınır bu araç:)

  29. Honda CR-V 1.6 dizel
    Toyota corolla D-4D otomatik
    VW Passat 1.6d DSG
    Skoda Suberb 1.6d DSG
    Mercedes B 1.6 dizel otomatik
    Citroen C4 picasso dizel otomatik

    Geçtiğimiz hafta üşenmedim ve bu araçların test sürüşüne çıktım. (Test sürüşlerini bir tur atıp geri dönmek gibi algılamayın oldukça zaman geçirdim araçlarla ve her türlü yol şartında denemeye çalıştım ve zorladım).

    Fiyatlarını hepiniz biliyorsunuz. Araç fiyatlarını göz önünde bulundurarak bir değerlendirme yaptığımda sonuç;

    Honda CR-V = Biraz pahalı fakat en iyi SUV hissini veren + yakıt tüketimi oldukça iddalı + servis ve yedek parça fiyatları ortalama fiyatlarda.
    Toyota corolla = Motor 1.6 olsa aracı kimse tutamayacak+ Tasarım ölü durumda + arıza oranı düşük + servis ve yedek parça ortalama fiyatlarda.
    VW Passat = İçi boş dışı havalı + pazarı yakalamış ne yapsam satılır zihniyeti + dsg şanzuman risk+ yedek parça ve servis çok pahalı.
    Skoda Suberb = 1.6 motor kasaya yetmiyor + Rüzgar sesini çok içeri alıyor + sert süspansiyon+ Servis ve yedek parça VWye göre daha uygun ama piyasaya göre pahalı.
    Mercedes B = Tasarım ve donanım oldukça başarılı + reno motor bloğunu kullanıyor ama geriye kalan herşey mercedes parçası. + sürüş keyifli + segmentine göre pahalı o da marka farkı sadece.
    Citroen C4 picasso = Kalkışlar ölü durumda + donanım ve konfor başarılı + iç aksam biraz karışık ve detaylı+ yedek parça ve servis ortalama fiyatlarda.

    Kısacası Honda CR-V piyasada donanım ve konforu ile doğru yerde.

  30. Burada yorum yapan herkesi okudum. Kendi kişisel yorumum ise şöyle; 1999 yılından beri civic ve accord olmak üzere 3 aracını kullandım. Honda hayranlık uyandıracak donanım ve performansa hiç bir zaman sahip olmamıştır.(type-r haricinde). Benim tercih etmemin en önemli sebebi en güvenilir maka olması ve 6 yıl 150.000 km garanti veren bir marka olması. Bugün premium marka denilen audi, mercedes , bmw nin hiç biri bu sürelerde garanti sunmadıkları gibi pahalı araçlar satıyorlar. Karar verecek arkadaşlara tavsiyem şudur, uzun süre sorunsuz araç kullanmak mı sizin için önemli, heyecan duyarak kullanıp (ki bir süre sonra heyecan da gider) servis ve sorunlar anlamında sıkıntı yaşamak mı? Tercih sizin 😉
    Cam tavan olayına çok takılanlara da küçük bir bilgi, cam tavan Türkiye yol şartlarında bir süre sonra ses çıkartmasıyla sıkıntı olacak demektir, araçların gövde burulması fazla olduğundan cam sabit kalınca bağlantı noktalarından ses yapar, alacağınız araçlara bu gözle bakın bir de 😉
    2015 CR-V 1.6 dizel 160 BG 9 ileri otomatik 4×4 bence sınıfında ses getirecek bir araç olacak.

  31. Yahu ben anlamıyorum pahalıymış Vw passat gibi Aracın dizeli affedersin kaç bin tl bu araç SUV Sınıfı dizel ve yeni bir motor ve bence şu an piyasadaki en iyi dizel motora sahip.Her şey bir yana araç performansı ve isteği harikulade.Tüketim değerleri mükemmel.Crv çok iyi bir araç haaa ancak şunu kabul edebilirim vw piyasada nasıl davranıyorsa ticari manada hondada artık öyle yapıyor.Araçtaki en büyük eksiklik cam tavan ve elektronik park bu ikisi olsa mükemmel olacak ama yok ancak söylediğim gibi aracı test etmiş biri olarak çekişi ve Yakıt tüketimi bagaj hacmi olsun çok Hoşuma gitti.Ancak piyasada 80 binlerde en alt paketler satılırken hondadan ne bekleniyordu bunu da anlamış Değilim.

  32. Merhaba Arkadaşlar,
    Ben 2015 1,6 Dizel Manuel Vites CR-V Almayı Düşünüyorum. Ancak Burada 2014 Model Almış Olan Bi Arkadaş Sakın Alma Rüzgar Sesini İçeri Alıyor Diyor.

    Bu Konu Hakkında Bilgisi Olan Varmı

  33. Evet ruzgar sesini icine aliyor ama bence bu araci surmek zevkli cok elestirenler bence araca sahip olmamislar sadece test surusuyle degerlendiriyolar alip kullandiktan sonra kimse memnun degilim demez benim kendi acimdan beklentilerimi karsiliyor otomatik vites cam tavan eksiklik gibi sunuluyor o da otomatik cikiyormus diger araclarla kiyaslamak bence kullandiktan sonra yapilmali ama araci alip pisman olunacak bir arac drgil bence

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

 

spot_imgspot_imgspot_img
spot_imgspot_imgspot_img

Kategoriler