Brisa’dan sektöre yeni soluk: Lastiğim

Ülkemizde lastik satış işini belli standartlarda yapan kurumsal firmalar olduğu gibi; kendi halinde, standart yapıya sahip olmayan firmalar da mevcut. Bünyesinde Lassa ve Bridgestone lastik markaları olan Türkiye’nin lider, Avrupa’nın ise 6’ıncı büyük lastik üreticisi Brisa; “Lastiğim” bayilik konsepti ile bu bağımsız lastik satıcılarına kurumsal bir kimlik kazandıyor. İlk etapta Türkiye çapında 46 şehirde 170 Lastiğim bayisi kazanan Brisa, bu rakamı 2012 sonuna kadar 250’ye çıkarmayı hedefliyor. Lastiğim şemsiyesi altına giren bayiler ürün, satış ve servis eğitimlerine katılarak iş geliştirme, müşterilerine yol yardımı hizmeti verme olanağı ile hizmet kalitelerini yükseltiyorlar. Ayrıca Lassa, Bridgestone markalarının kampanyalarına katılarak müşteriye daha cazip fiyat sunma imkanını da elde ediyorlar. Konuyla ilgili olarak açıklama yapan Brisa Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Serdar Demirdağ “Türkiye’nin dört bir yanındaki standart bir yapıya sahip olmayan lastik satış noktalarını yeni konseptimiz ile yeni bir yüze kavuşturuyoruz. Hayata geçirdiğimiz Lastiğim konsepti ile bayiler yeni bir yapıya sahip olurken biz de onlarla beraber büyüyerek pazardaki liderliğimizi güçlendirmeyi hedefliyoruz. Bağımsız lastik satıcıları toplam satışımızın yaklaşık yüzde 30’unu oluşturuyor. Bu bizim için önemli bir rakam. Bu nedenle bu satış noktalarına da yatırım yapmaya karar verdik. Bağımsız bayiler bu konsept ile kurumsal bir görünüm ve iş modeline sahip olmanın yanısıra bir çok avantaj elde edecek. Bu konsepti geliştirerek sektördeki hizmet kalitesini yükseltmeyi hedefliyoruz” dedi.


Yazar: Tarık Akagün Haber Tarihi: 12 Ekim 2011 Okuyucu Yorumu: 0


 

 


İlgili Haberler

Sosyal Medyada Paylaş



Okuyucu Yorumları

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*    *